About Fashion

.

19 august 2008

I'm back

Publicat de Cgeorgiana la 8/19/2008
M-am intors din mini vacanta mea, insa nu pentru mult timp :D. Nu am putut sa postez nimic in tot acest timp pe blog, dar am venit bine dotata cu informatii noi despre moda. Am fost plecata pentru 3 saptamani in Italia si am reusit sa colectionez destule reviste pentru a-mi face o parere despre moda de acolo si pentru a face o comparatie cu moda din Romania. A fost o vacanta bine meritata de relaxare+shopping de care am profitat din plin, dar ma bucur ca m-am intors cu forte noi pentru a-mi relua activitatile mele.

Pe curand!!!!!!!!!!

4 comentarii:

dj on 20 august 2008, 10:38 spunea...

bine ai revenit draguto..
asteptam noi informatii :)

Anonim spunea...

Pe www.ymdecoder.com afli cine este in modul Invizibil pe Yahoo Messenger, poti citi conversatiile prietenilor tai fara sa le stii parola, le poti gasi pozele postate pe internet si poti descarca o multitudine de avatare. Intra Acum.

MARGHERITA on 25 septembrie 2008, 14:49 spunea...

hola! my name is margherita im from italy! come va al vita? io alla grande....wow il tuo blog è favoloso! complimenti! i love fashion and style!!!!bellissime anche le immagini specialmente quelle dei boys :-D :-D
quando vuoi passa a visitare i miei 3 blog...1 kiss ti aspetto!!!!!:-o

Cgeorgiana on 27 septembrie 2008, 21:32 spunea...

@MARGHERITA:Grazzie mile Margherita per gli complimenti,ho visto il tuo blog molto intereante complimenti ache a te.Ciao!!!!!!!

PASSION FOR FASHION

PASSION FOR FASHION

19 august 2008

I'm back


M-am intors din mini vacanta mea, insa nu pentru mult timp :D. Nu am putut sa postez nimic in tot acest timp pe blog, dar am venit bine dotata cu informatii noi despre moda. Am fost plecata pentru 3 saptamani in Italia si am reusit sa colectionez destule reviste pentru a-mi face o parere despre moda de acolo si pentru a face o comparatie cu moda din Romania. A fost o vacanta bine meritata de relaxare+shopping de care am profitat din plin, dar ma bucur ca m-am intors cu forte noi pentru a-mi relua activitatile mele.

Pe curand!!!!!!!!!!

4 comentarii on "I'm back"

dj on 20 august 2008, 10:38 spunea...

bine ai revenit draguto..
asteptam noi informatii :)

Anonim spunea...

Pe www.ymdecoder.com afli cine este in modul Invizibil pe Yahoo Messenger, poti citi conversatiile prietenilor tai fara sa le stii parola, le poti gasi pozele postate pe internet si poti descarca o multitudine de avatare. Intra Acum.

MARGHERITA on 25 septembrie 2008, 14:49 spunea...

hola! my name is margherita im from italy! come va al vita? io alla grande....wow il tuo blog è favoloso! complimenti! i love fashion and style!!!!bellissime anche le immagini specialmente quelle dei boys :-D :-D
quando vuoi passa a visitare i miei 3 blog...1 kiss ti aspetto!!!!!:-o

Cgeorgiana on 27 septembrie 2008, 21:32 spunea...

@MARGHERITA:Grazzie mile Margherita per gli complimenti,ho visto il tuo blog molto intereante complimenti ache a te.Ciao!!!!!!!

 

Let's Talk About Fashion Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare